Geplaatst op |
Weer een prachtige namiddag achter de rug – wat een succes!
Eloïse, verpleegkundige van het Rainbow Medisch Huis (MACS), kwam langs voor een inspirerende brainstorm. Samen dachten we na over mogelijke thema’s voor onze toekomstige brunches. De ideeën gingen alle kanten uit: van voedingsproblemen en diabetes tot eenzaamheid, PrEP en euthanasie. Een brede waaier aan onderwerpen dus – het wordt nog een hele klus voor Eloïse om hierin prioriteiten te bepalen.
Mooi moment was ook toen een senior achteraf nog even kwam benadrukken dat ook seksualiteit bij senioren zeker niet mag ontbreken.
Nadien werd er, zoals altijd, gezellig nagepraat bij een kop koffie en een klein advocaatje. 🌈








